FCBArtGroup TEHRAN

مشتری: خیریه سمر

مزیت رقابتی سمر در مقایسه با سایر خیریه‌ها، ارائه خدمات جامع کیفی (روحی، جسمی، روانی) در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان است که آمار چشمگیر بهبودی 95 درصدی را از آغاز فعالیت خود به همراه داشته است. با این حال، عدم شناخت سمر و در نتیجه تعداد پایین کمک‌های عامه مردم، یکی از چالش‌های سمر در جذب حمایت‌های مالی بود.

در این راستا، Artgrouptehran اقدام به ارائه‌ی طرحی با همین هدف (افزایش کمک‌های ساده و کوچک مردمی) نمود و با تولید وایرال ویدئویی از طرح تبلیغاتی اجرا شده، میزان قابل توجهی از بازدید را در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرد.

اکنون سمر با شناختی بیشتر در جامعه و با افزایش تعداد کمک‌های مردمی، با خیالی آسوده‌تر همراه بیماران مبتلا به سرطان است.