FCBArtGroup TEHRAN

مشتری: رکسونا

کمپین: هر روز حرکت، همیشه رکسونا
رسانه: تلوزیون – بیلبورد – دیجیتال

سرعت و راحتی زندگی مدرن، زندگی روزمره ما را به سمت بی تحرکی سوق داده است. ما امروزه کمتر در حرکتیم، و این مسئله ایست که خود نیز گاهی از آن غافلیم! رکسونا با توجه به این چالش، سعی در بهبود این وضعیت در زندگی افراد را داشت.

پیشنهاد ARTGROUP گره زدن این کمپین با زندگی سفیر برند رکسونا (سید محمد موسوی) بود، که با شعار هر روز حرکت، همیشه رکسوناافراد را به حرکت هرچه بیشتر توصیه می‌کند. پشتوانه این شعار، فناوری منحصر به فرد رکسونا به نام  Motion Sense است که شامل ریزدانه هایست که با هر حرکت بیشتر فعال می شوند و افراد را بدون نگرانی از تعرق به حرکت مداوم تشویق می کنند.